.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نهمين جلسه دولت در مركز استان گلستان

نهمين جلسه استاني هيات دولت براي بررسي مشكلات استان گلستان و اتخاذ تصميم براي رفع مشكلات آن باحضور رييس جمهوري، اعضاي ولت و مسوولان استان چهارشنبه شب در محل فرمانداري گرگان آغاز شد.

 رييس جمهوري كه در نهمين سفر استاني خود به استان گلستان سفر كرده در سفر دو روزه خود با مردم همه شهرستانهاي استان گلستان ديدار كرد. رييس جمهوري روز سه‌شنبه در اولين روز سفر خود به استان گلستان با مردم شهرهاي گرگان،آق قلا،بندرتركمن ،كردكوي و بندرگز ديداركرد و سه شنبه شب نيز باخانواده‌هاي معظم شهدا وايثارگران استان و همچنين منتخبان استان گلستان، ديدار و گفت و گو كرد.

احمدي نژاد و هيات همراه همچنين روز چهارشنبه در دومين روز، با سفر به مناطق شرقي استان با مردم شهرهاي كلاله،مينودشت ، گنبدكاووس ،آزاد شهر، راميان و علي‌آباد كتول ديدار كرد.

رييس جمهوري و اعضاي هيات دولت پس از ديدار با مردم شهرهاي مختلف استان گلستان در جلسه امشب مشكلات استان گلستان را بررسي كرده و تصمميات لازم را درخصوص رفع مشكلات و موانع توسعه و پيشرفت استان را اتخاذ خواهند كرد.

احمدي نژاد بعد از جلسه هيات دولت در مصاحبه باخبرنگاران، دستاوردهاي نهمين سفر استاني دولت به استان گلستان را تشريح مي‌كند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.116 seconds.